03 kwietnia 2009 14:46 | Przetargi
Szulborze Wielkie: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim
Numer ogłoszenia: 58495 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 086 4754075, 4754074, faks 086 4754075.
· Adres strony internetowej zamawiającego: ugszulborze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac polegających na: Rozbudowie budynku Urzędu Gminy na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Szulborzu Wielkim. Rozbudowa zaprojektowana w konstrukcji i z materiałów tradycyjnych. Budynek dobudowany do istniejącego budynku Urzędu Gminy, częściowo podpiwniczony, piętrowy z poddaszem nieużytkowym, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, przykryty dachem wielospadowym. Powierzchnia zabudowy - 209,3m2, powierzchnia ogólna netto - 261,6m2, powierzchnia użytkowa - 231,4m2, kubatura - 1517m3. Zamówienie będzie realizowane w 2 etapach zgodnie z harmonogramem załączonym do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.00-8, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w ustawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
· 1. Ogólne warunki wymagane w stosunku do oferty Formularz oferty został załączony do specyfikacji. Oferta winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza. Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych i wariantowych. Wszystkie dokumenty wystawione w języku obcym winny być załączone do oferty z tłumaczeniem sporządzonym i opatrzonym pieczęcią tłumacza przysięgłego. Ofertę powinny podpisać (pod treścią oświadczeń oraz na pozostałych stronach) osoby uprawnione, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz treścią załączonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji mogą skutecznie składać oświadczenia woli w imieniu oferenta. Ofertę podpisać może pełnomocnik oferenta, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub komputerowym. Poprawki winny być parafowane przez osobę, która podpisała ofertę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę o współpracy między tymi podmiotami. Załączone do oferty dokumenty winny być przedłożone w formie oryginałów, bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy ze współoferentów poświadcza za zgodność z oryginałem dokumenty go dotyczące. Zamawiający będzie jednak żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii wówczas, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wszystkie składane dokumenty winny być aktualne, tj. odzwierciedlać stan faktyczny potwierdzanych w nich okoliczności. Niezgodność oferty z ogólnymi warunkami wymaganymi w stosunku do ofert stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia.
· 2. Warunki wymagane w stosunku do treści formularza oferty Oferent winien sporządzić ofertę zgodnie z treścią formularza załączonego do specyfikacji. Niezgodność oferty z warunkami wymaganymi w stosunku do treści oferty stanowić będzie podstawę do jej odrzucenia. Oświadczenie o proponowanym wynagrodzeniu. Zamawiający wymaga, by proponowana cena została przedstawiona w rozbiciu na: cenę netto, podatek od towarów i usług (VAT) oraz cenę brutto za całość zamówienia. Jako podstawę do oceny ofert Zamawiający przyjmuje łączną cenę brutto, która w toku postępowania nie może ulec zmianie. Oświadczenie o akceptacji wymaganego terminu realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia. Oświadczenie o akceptacji warunków płatności Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony przez Zamawiającego termin i warunki płatności z tytułu wykonania umowy. Oświadczenie o akceptacji przedstawionych przez Zamawiającego warunków umownych realizacji zamówienia Oferent jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego warunki umowne realizacji zamówienia. Treść warunków umownych określają istotne postanowienia umowy załączone do specyfikacji. Oświadczenie o akceptacji okresu gwarancji. Zamawiający wymaga, by oferent zaakceptował przedstawiony w pkt 1.7. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia okres gwarancji na wykonane roboty. Oświadczenie o dokumentach załączonych do oferty Dla zachowania porządku dokumentów załączanych do oferty zaleca się o ich wskazanie w formularzu oferty. Będą to dokumenty przewidziane w pkt 3.3 specyfikacji.
· 3. Warunki wymagane w stosunku do treści dokumentów załączanych do formularza oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Oferent jest obowiązany złożyć oświadczenie o treści wskazanej w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie należy opatrzyć datą, nazwą i pieczęcią oferenta oraz podpisać..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
· 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
· 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
· 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
· 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
· 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
· 1)wykaz robót budowlanych z ostatnich pięciu lat potwierdzonych referencjami, wykonanie co najmniej 1 roboty na budynkach użyteczności publicznej o wartości zbliżonej lub większej.
· 2)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie robót potwierdzonych uprawnieniami.
· 3)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
· 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
· 1) informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na wykonanie zadania wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
· 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugszulborze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.ugszulborze.pl lub można ją odebrać w formie papierowej odpłatnie za cenę 25 zł. w siedzibie zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Szulborze Wielkie ul. Romantyczna 2 pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy
Krzysztof Michalec